Pages

Thursday, December 30, 2010

Selamat Datang 2011

Selamat datang 2011.. sebenarnya tahun 2011 yang bakal datang dalam beberapa jam ni adalah tahun yang akan bakal menjadi tahun yang paling mencabar sekali bagi nuha. Sebab banyak perkara yang nuha kena selesaikan dalam tahun ini juga.
So, dinyatakan perkara-perkara yang menjadi priority utama nuha untuk tahun baru ini.

  1. Selesaikan thesis MA
  2. Hasilkan satu novel yang perlu dihantar ke JS
  3. Dua perkara je ke? Ok la tambah satu lagi.. think about marriage.. hahahaha.. yg ni akan berubat mengikut keadaan
Bila dikira-kira sebenarnya dah lama nuha tinggalkan sekolah.. so, bermakna dah tua la.. Tapi i still look younger.. Ni ayat nak sedapkan hati.. kawan-kawan ramai yang dah berkahwin, dan ada juga anak sulung dah masuk sekolah dah. nuha jer yang still belajar dan belajar... so bila nak habis belajar ni??? waaaa... penatnya... pas MA nak sambung PhD pula.. Cadang nak pi luar negara.. tergedik2 kaki nak pi sana..

Harapan nuha, tahun baru ini adalah tahun yang paling bermakna, dan tahun yang merubah kehidupan ini.. memberikan kebahagian dan akan lebih mematangkan nuha seiring dengan pertambahan usia ini..

Harapan : Ya Allah, lancarkan la segala penulisan ku sama ada penulisan thesis dan penulisan novel... Permudahkanlah urusan jodohku. Berikan lah kejayaan kepada ku dan adik-adik ku... berikanlah kebahagian kepada kami adik beradik.. Permudahkanlah urusan ibu bapa kami di sana. berikanlah kejayaan dan kebahagian kepada semua muslim dan muslimat.. Ameen...

No comments:

Post a Comment